przemyślany profil linków z odnośników w "dobrym otoczeniu"
Jako firma marketingowo-konsultingowa budujemy mocne profile linków pozycjonowanych stron. Nasi klienci to przedsiębiorcy o zróżnicowanym doświadczeniu w zakresie współpracy z agencjami SEO. Nie zawsze chcą lub są w stanie zabezpieczyć odpowiednio wysoki budżet na pozycjonowanie strony. Dla ich biznesu tworzymy indywidualne strategie reklamy w internecie. Częścią większości strategii jest uzupełniający optymalizację strony link building. Stawiamy na długoterminowe, skuteczne strategie, które nie stanowią mocnego obciążenia dla firmy klienta. Budujemy profile linków bazując na odnośnikach z witryn z ruchem oraz takich do których linkują witryny samorządowe, rządowe, uczelni, instytucji międzynarodowych, korporacji i podobnych. Celem tego case study link buildingu jest podkreślenie wagi jakościowych witryn na które mimo wyższej ceny warto zwracać uwagę.
wyzwanie
Wyzwaniem przed którymi stajemy jako firma marketingowo-konsultingowa, planując link building jest konieczność stworzenia i realizacji skutecznej strategii w ramach dostępnego budżetu. Musimy osiągać wyznaczane cele. Zwrot z inwestycji klienta w reklamę. Dodatkowo dbamy o to, by tworząc efektywny link building, pozyskać dla klienta dodatkowy ruch z publikacji.
rozwiązanie
Bazujemy na linkach z sieci własnych, rozwijanych portali. Dzięki temu mamy możliwość skutecznej pracy w ramach ograniczonego budżetu. Linki z naszych portali uzupełniają odnośniki z innych prywatnych sieci PBN. Nasi partnerzy oferują korzystne rozwiązania. Nie jesteśmy zamknięci na własne rozwiązania. Na miarę możliwości współpracujemy z lokalnymi lub krajowymi portalami, które gwarantują ruch. Poniżej 10% pozyskiwanych linków stanowią odnośniki pochodzące z publicznie dostępnych źródeł.
rezultaty
W rezultacie efektywnego link buildingu osiągamy zakładane cele. Sugerujemy rozważne budowanie profili linków. To istotne w tych przypadkach, gdzie strategia zakłada systematyczny wzrost widoczności witryny i osiąganie zwrotu z inwestycji.