- 17 sierpnia 2016
- Posted by: Grupa MMarketing
- Category: Początki firmy w internecie
Na czym polega optymalizacja strony?
Optymalizacja stron to usługa, w ramach której dostosowywane (optymalizowane) są treści, grafiki i kod witryny pod określonym kątem. W zależności od celu optymalizacji strony jest ona wykonywana po to, by np. zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce (optymalizacja SEO), podnieść satysfakcję użytkownika (UX) lub zwiększyć konwersję sprzedażową.
Optymalizacja SEO
Search Engine Optimization, czyli SEO to optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarkę. Optymalizację SEO wykonujemy po to, by witryna osiągnęła jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Wykonując optymalizację SEO, pamiętamy o zasadach danej wyszukiwarki. W procesie optymalizacji SEO poprawiane są między innymi tytuły stron, treści, opisy meta description, adresu URL, grafiki i linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.
Kompletna optymalizacja strony
Całościowa optymalizacja strony to rozszerzona usługa, w ramach której dostosowujemy stronę internetową lub e-sklep do wymagań wyszukiwarki, w celu zwiększenia satysfakcji odwiedzających oraz po to, by poprawić efektywność kampanii reklamowych. Kompletną optymalizację strony zalecamy zawsze wtedy, gdy właściciel witryny chce mieć pewność, że ustalona strategia marketingowa przyniesie oczekiwane efekty lub jeśli dotychczasowe działania promocyjne są nieefektywne i zakończono współpracę w zakresie reklamy.
Wyłącznie optymalizacja SEO, czy kompletne poprawki?
Jeśli dotychczasowe kampanie reklamowe nie przynoszą oczekiwanych efektów, czyli np. witryna pomimo dużej ilości odwiedzin nie generuje wystarczająco wysokiej sprzedaży i sprzedawca zauważa, że konsumenci nie finalizują sporej ilości transakcji, to prawdopodobnie będzie potrzebna kompletna optymalizacja strony. Jeżeli witryna jest słabo widoczna w wynikach wyszukiwania, a po uruchomieniu innych form reklamy internetowej generuje wysoką sprzedaż, to warto zastanowić się nad optymalizacją SEO.
Optymalizacja strony – nasza oferta i cena
Dostępna w naszej ofercie optymalizacja strony jest rozszerzeniem audytu i stanowi uzupełnienie oferty usług outsourcingowych. Tę usługę realizuje na zlecenie klientów doświadczony specjalista. W ramach optymalizacji strony oferujemy wprowadzenie poprawek pod wyszukiwarkę, w celu zwiększenia satysfakcji klienta albo podniesienia konwersji sprzedażowej. Oferowana przez nas optymalizacja strony jest wyceniana indywidualnie. Średni koszt realizacji usługi wynosi 1200 zł netto. Każdego, kto chciałby otrzymać wycenę optymalizacji swojej strony, zachęcamy do przesłania zapytania przy pomocy dostępnego tu formularza kontaktowego. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem 607-308-754.
Co po optymalizacji strony?