- 17 października 2016
- Posted by: Grupa MMarketing
- Category: Podstawy marketingu internetowego
Skuteczna reklama na Facebooku lub innym portalu społecznościowym to szansa na szybszy rozwój firmy. Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy warto inwestować w reklamę lub komunikację z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych to koniecznie przeczytaj dostępne niżej informacje.
Zalety i wady płatnej reklamy na Facebooku
Możliwość dotarcia z informacją do sprecyzowanej grupy docelowej (targetowanie reklam także na fanów konkurencji). Reklama produktów lub usług wśród dotychczas niezwiązanych z firmą użytkowników portali społecznościowych. Niskie koszty i skalowalność reklamy będącej rozszerzeniem działań organicznych. Remarketing – możliwość wykorzystania pikseli konwersji. To największe zalety reklamy na Facebooku.
Fake to podstawowa wada Facebooka i innych portali społecznościowych. W mediach społecznościowych istnieje ogromna liczba sztucznych kont, które tworzone są do różnych celów i nie należą do realnych użytkowników portali. Skomplikowane narzędzia do tworzenia i obsługi kampanii. Trudność z utrzymaniem zasięgów i zaangażowania fanów jednocześnie. Szybko zmieniające się trendy i ograniczone zainteresowanie użytkowników wieloma branżami. Spore trudności w uzyskaniu zwrotu z inwestycji w nieprzemyślaną reklamę na Facebooku. To podstawowa lista wad reklamy na Facebooku.
Reklama na Facebooku a prowadzenie profilu społecznościowego
Prowadzenie lub inaczej bieżąca obsługa profilu społecznościowego na Facebooku albo innym portalu społecznościowym jest często mylnie uznawane za reklamę w Social Media. Dla przykładu „prowadzenie Facebooka” i bieżący kontakt z dotychczasowymi klientami oraz użytkownikami zainteresowanymi ofertą firmy, którzy są jednocześnie fanami jej profilu społecznościowego ma na celu przede wszystkim budowanie relacji i zaufania. Reklama na Facebooku to rozszerzenie prowadzonych standardowo działań. Celem reklamy na Facebooku jest przede wszystkim sprzedaż lub pozyskiwanie leadów. Dzięki niej realizujemy zakładane cele biznesowe.
Bieżąca obsługa profilu społecznościowego i reklama na Facebooku. Nasza oferta i cena.
Na temat kampanii reklamowych w Social Media albo profesjonalnego prowadzenia Facebooka lub innego profilu społecznościowego Twojej firmy dużo więcej powie Ci Wioleta – nasza człowiek od obsługi kanałów społecznościowych klientów. Jeśli jesteś zainteresowany rozmową z nią, to zachęcamy Cię do kontaktu przy pomocy dostępnego tutaj formularza kontaktowego. Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z linkiem do profilu społecznościowego i numerem telefonu. Koniecznie dołącz adnotację o preferowanych godzinach kontaktu. W dogodnym dla Ciebie czasie uzyskasz wszystkie niezbędne informacje. Sam zdecydujesz czy warto inwestować w Social Media.
Nasza podstawowa oferta to bieżące prowadzenie Facebooka lub innego profilu społecznościowego. Cena tej usługi jest ustalana indywidualnie. Każdy, kto decyduje się na współpracę z nami w tym zakresie, płaci za:
- dodawanie nowych wpisów,
- tworzenie grafik i wideo,
- angażowanie dotychczasowych fanów i pozyskiwanie nowych,
- odpowiadanie na wiadomości klientów i zainteresowanych ofertą użytkowników portali,
- konfigurację i optymalizację profili,
- tworzenie i rozliczanie konkursów lub innych akcji.
Rozszerzeniem bieżącej obsługi profili społecznościowych jest reklama na Facebooku lub kampanie reklamowe w innych portalach społecznościowych. Ta usługa obejmuje przygotowanie strategii reklamowej z uwzględnieniem Twoich celów biznesowych i jej realizację. Cena usługi ustalana jest indywidualnie.