Każdy przedsiębiorca, który zdecyduje się na zamówienie tej usługi, uczestniczy w uproszczonej procedurze wymiany informacji. Prosimy o:
- Dołączenie do uwag zamówienia adresu strony www lub sklepu internetowego firmy.
- Dołączenie informacji o tym, czy firma ma poprawnie skonfigurowany Google Analytics.
- Dołączenie informacji o tym, co chce osiągnąć dzięki Buzz marketingowi.
Zasoby Google (Google Analytics) można udostępniać na kontakt@grupammarketing.pl.
Przechodzimy do weryfikacji. Uzupełniamy brakujące dane. Dopełniamy formalności.
Przedsiębiorca, który zdecydował o uruchomieniu Buzz marketingu, otrzymuje plan działań do akceptacji. W opisie oznaczamy potencjalne cele (ruch, lead, sprzedaż, liczba publikacji). Tuż po akceptacji planu, rozpoczynamy pracę. Jesteśmy na bieżąco w kontakcie. Po zakończeniu pracy przesyłamy raport. Klient decyduje o kontynuacji współpracy.