Każdy przedsiębiorca, który zdecyduje się na zamówienie tej usługi, uczestniczy w uproszczonej procedurze wymiany informacji. Prosimy o:
- Dołączenie do uwag zamówienia adresu sklepu internetowego firmy.
- Dołączenie odnośników do profili społecznościowych, jeżeli nie ma do nich linków na firmowej witrynie.
- Dołączenie informacji o tym, czy firma posiada aktywne konta reklamowe (Google ADS, Facebook ADS) i chce samodzielnie rozliczać budżety reklamowe. Warto już na tym etapie zebrać i przesłać do nas numery kont reklamowych.
- Dołączenie informacji o tym, czy firma ma poprawnie skonfigurowany Google Analytics i menadżer firmy na Facebooku.
Zasoby Google (Google Analytics, Google Tag Manager) można udostępniać na kontakt@grupammarketing.pl.
Przechodzimy do weryfikacji. Uzupełniamy brakujące dane. Dopełniamy formalności.
Przedsiębiorca, który zdecydował o skorzystaniu z obsługi marketingowej e-commerce, otrzymuje plan działań na bieżące 30 dni do akceptacji. W opisie oznaczamy zakładaną liczbę pozyskanych leadów. Tuż po akceptacji planu, rozpoczynamy pracę. Jesteśmy na bieżąco w kontakcie. Po 30 dniach przesyłamy raport i założenia na kolejny miesiąc. Klient decyduje o kontynuacji współpracy.